Rondo.cz představuje nové služby Exclusive a Performance

Společnost Rondo.cz, která se zaměřuje na komplexní outsourcing věrnostních programů a spotřebitelských soutěží, představuje nové služby Exclusive a Performance. Ty doplňují dosavadní nabídku služeb, aby si z ní mohla pohodlně vybrat každá firma podle své velikosti a zaměření. Rondo.cz také spouští dva speciální B2B weby Rondobusiness.cz a Rondolead.cz

„Rondo Exclusive a nový web Rondobusiness.cz  se zaměřují na širokou nabídku B2B služeb Rondo.cz partnerům, a to ve všech fázích nákupního procesu. Rondo Performance  a web Rondolead.cz  zase nabízejí malým a středním e-shopům zejména nové zákazníky z komunity Rondo,“ prozrazuje Lukáš Vršecký z Rondo.cz. Designově weby pokračují v linii online prezentací projektů skupiny Rondo.

S originálním nápadem nového řešení věrnostních a motivačních programů využívajících prvky gamifikace a nových trendů v e-commerce přišel Lukáš Vršecký, bývalý B2B manažer společnosti Alza. Nápad se zalíbil investorům Janu Hřebabeckému a Tomášovi Kučerovi, kteří se rozhodli nově založenou firmu nejen zainvestovat, ale podílet se i na jejím dennodenním řízení a rozvoji.

Systém Rondo.cz využívající prvky zábavy a gamifikace registruje nyní téměř 800 000 uživatelů. Originální a moderní řešení je první svého druhu na světě, mezi klienty patří například značky Království hraček Bambule a Sparkys, knihkupectví Luxor, AXA, sLéky.cz, Bonino.cz nebo ASUS.