Umíte se orientovat v nabídkách call center?

Toužíte prodávat své služby jako profesionál. Sekretářka s příjemným hlasem vám už nestačí a chtěli byste konečně svěřit tento úkon profesionálům? Pak nejspíš zjistíte, že nabídka na našem trhu je poměrně široká a nepřehledná. V tomto článku vám proto poradíme, jak se v ní rychle zorientovat a najít ty nejlepší služby pro vaši firmu.

Takže jak poznat špičkové call centrum? Pro začátek se ptejte po někom, kdo se vám bude věnovat. Máme namysli konkrétní osobu. Každá zodpovědná firma někoho takového má – muže, či ženu, kteří mají na starosti jen ty „své“ firmy a dokáží jim poradit s efektivitou telemarketingu, prezentovat jim dosažené výsledky, případně s nimi i vyřešit některé nepříjemné problémy.

Není totiž nic horšího, než když se  své plánované strategii radíte s někým, kdo se o vás dozvěděl před deseti minutami díky existenci velké žluté složky na stole. Pravidlo číslo jedna tedy zní: chtějte osobního manažera pro komunikaci!

 

Víte, kdo bude vaše služby nabízet?

Call služby jsou často inzerované jako ideální nabídka přivýdělku z domova. Vy však určitě nechcete, aby vaše produkty nabízela maminka, které za zády brečí dítě nebo student čerstvě po mejdanu. Než tedy začnete využívat telemarketing, vždy se zajímejte o to, jaké smlouvy mají sepsané zaměstnanci konkrétního call centra.

Chtějte vidět, kde pracují a kolik jich je celkem. Může-li se vaše firma pochlubit alespoň dvěma stovkami zaměstnanců, jde o velmi dobrý signál. Její lidé se totiž mohou vzájemně pohodlně nahradit v případě nemoci a nebývají tlačeni do přesčasů díky nedostatku personálu.

 

Bude někdo zaměstnance v call centru kontrolovat?

To je poslední důležitá podmínka. Nabízí-li vaše zvolené pracoviště elektronickou kontrolu docházky, nahrávání rozhovorů nebo kamerovou kontrolu celého pracoviště, zcela jistě máte před sebou profesionály, kteří si umí ohlídat efektivitu prodeje. A takoví prodeje vašich výrobků zaručeně pozvednou na očekávanou úroveň!