Jak tvořit obsah na sociálních sítích? Krátká videa jsou důležitější než kdy dříve

Doba krátkých a poutavých videí, často označovaná různými cizími slovy typu shorts, stories, reels a další, je tu s námi již několikátým rokem a stále neutuchá. Spíše naopak, mladší generace zkrátka neudrží pozornost, a tak se trh přizpůsobil. Tato marketingová adaptace je nevyhnutelná pro všechny společnosti působící ve virtuálním prostředí. Ze zábavy se totiž stal zvyk, který změnil i zaběhlá pravidla businessu.

 

Výhody a přednosti

Algoritmy veškerých platforem momentálně hrají hlavní roli v tom, jak moc velký dosah váš obsah bude mít. Právě z toho důvodu mu musíte jít naproti, například v podobě času, který spotřebitel stráví sledováním vaší tvorby. To dále může vést k tomu, že se daný obsah dostane až na nejvyšší příčky výběru sítě, jinými slovy se stane trendem. Zákazníci také zpravidla kladou velký důraz na autenticitu, kterou právě zaručí kratší videa. Obsah tak bude působit živěji a skutečněji.

 

Jaký obsah zvolit

Zářným příkladem typu videí, která točit, mohou být zajímavosti ze zákulisního prostředí. Jednak navodí pocit autenticity, a také mohou přitáhnout nové členy do týmu. Důležitou součástí portfolia videí musí být také vzdělávací programy, ve kterých předáváte spotřebitelům informace ohledně jednotlivých produktů, kupříkladu jak je používat. Zpestřením mohou být taktéž čistě zábavná videa, která mohou přitáhnout širší publikum. Avšak vždy záleží na kýžené cílené skupině.

 

Formát versus sociální síť

Začněme klasikou, videa na Facebooku lze vkládat jak na šířku, tak na výšku. Velkou výhodou je plánování zveřejnění předem připraveného obsahu na požadovaný čas. Zato instagramová videa se doporučují vkládat hlavně na výšku. Jedná se o sociální síť, která právě zažívá velký boom, díky již zmíněným reels.

Pokud máte pocit, že vám jsou stále zahalena některá tajemství internetového marketingu, můžete se obrátit na profesionální reklamní agenturu a využít jejích služeb rychle a efektivně.