Jak zvládnout efektivní reklamu pro hotely a penziony

Během sezóny je každému provozovateli hotelových služeb hej. A nezřídka se stává, že zisky z ní pokrývají ztrátový provoz během slabších měsíců. S dobře zacílenou reklamou však k takovým výrazným výkyvům v příjmech docházet nemusí. Nevěříte? Přesvědčíme vás o tom!

 

Na slevomaty zapomeňte

Prví věc, kterou vám jako první obvykle poradí reklamní agentura, je razantní snížení ceny za služby, inzerované navíc přes nejrůznější slevové portály s jejich vysokými provizemi. Tak to však ani zdaleka být nemusí.

Zlepšit hotelový marketing lze totiž i jinak a méně finančně bolestivě. Především se musíte snažit odlišit od konkurence. Billboard s rozestlanými lůžky za přívětivého přítmí je všechno jen ne zajímavý. Nenechte se zaměňovat s jinými a najděte agenturu, která vám ušije reklamu přímo na míru.

 

Vytvořte program i na pošmourné dny

Také se vám stává, že hosté začínají hromadně rušit rezervace, jen co k vám jen trochu nakoukne špatné počasí? Vyhněte se tomu a vytvořte zajímavý program i pro sychravé dny. Navíc host, který se u vás nudí, příště už jednoduše nepřijde. Nepřipravujte se o zákazníky a věnujte celému procesu trochu vlastní invence. Uvidíte, že se to vyplatí.

 

Oslovte zákazníky hned napoprvé

Věděli jste, že většina zákazníků se po úvodní návštěvě hotelového webu přesune na nejrůznější weby s porovnávači cen a začne hledat nejlevnější hotel v okolí? A nezáleží na tom, jestli je jejich cílem hotel pro účely kongresů v Žilině nebo obyčejný penzion. Pokud je však dokážete zaujmout a oni díky tomu okamžitě kliknou na tlačítko REZERVUJ, nemusíte se pouštět do sestupné spirály cenové války a začít okamžitě vydělávat.

Musíte samozřejmě dodržet všechno, co slibujete. Největším benefitem jsou totiž vracející se zákazníci, kteří se o svůj zážitek podělí na sociálních sítích. To je prostě nezvratný fakt.