Víte, co všechno ovlivňuje návštěvnost vašeho webu?

Efektivní marketing se neobejde bez silné návštěvnosti webových stránek. Na tomto faktoru se však podílí mnohem více proměnných, než jen klíčová slova nebo pravidelná aktualizace článků. Existuje více než 200 prvků, které Google a další vyhledávače sledují…

Proces vytvoření eshopu i provozování úspěšného internetového magazínu jsou v mnoha ohledech stejné. Bez návštěvnosti zkrátka nejsou zisky. Dobře strukturované SEO vám však může přinést mnohem více. Tady jsou jeho nejčastěji uváděné výhody:

  • viditelnost ve vyhledávačích na vysokých pozicích
  • budování image firmy
  • kontinuální nárůst vložené investice a její návratnosti
  • získávání nových návštěvníků a tím i možných klientů či zákazníků
  • zvyšující se míra konverze díky cílené návštěvnosti

 

Základy vysoké návštěvnosti webu od A do Z

Ale nejde jen o SEO, ve hře je zcela jistě také efektivní webdizajn, který neodradí návštěvníky při první návštěvě, logicky strukturované a obsahově kvalitní články (máte-li je), sdílení na sociálních sítích  množství dalších on-page i off-page detailů.

 

Špatné SEO je lepší než žádné SEO?

I když se tato nesmyslná poučka často traduje, vy jí rozhodně nevěřte. Špatná návštěvnost nebo návštěvnost z pochybných zdrojů vás může v očích vyhledávače penalizovat na velmi dlouho a budete-li někdy chtít současný stav napravit, budete pravděpodobně stát před velmi dlouhou cestou.

Pro začátek pomůže seo optimalizace pro vyhledávače z rukou na slovo vzatých odborníků, kteří vám nabídnou úvodní analýzu webu, odstranění špatných odkazů (content marketing), měsíční report o svých aktivitách a na prvním místě samozřejmě prakticky okamžité zvýšení návštěvnosti webu. Pod taktovkou odborníka jde o proces vcelku snadný – budete překvapeni, jak rychlá bude návratnost vložených investic!