Online marketing na sociálních sítích: Vykročte vstříc marketingovým cílům

Většina digitálních marketingových kampaní přivádí na vaši webovou stránku potenciálního zákazníka. I proto byste již v prvním kroku, při plánování, měli zvážit vstupní stránku – takzvanou landing page, stejně jako jednotlivé kanály a jejich užitečnost. Mezi oblíbené patří právě sociální sítě, které vám přinesou hned několik možností.

 

Začněte s landing page

Možná chcete zákazníka přesměrovat na konkrétní kategorii bestsellerů, na novou kolekci produktů nebo registrační formulář. Ať je to jakkoliv, v první řadě si musíte ujasnit své požadavky. Následně můžete začít plánovat.

 

Landing page nemusí být součástí hlavního menu webu

Mnohokrát jsou landing stránky určené pro konkrétní kampaně a ve webovém menu je nenajdete. Landing page stránka může být vytvořena pro reklamu na Facebooku i Instagramu nebo například pro e-mailovou kampaň. Landing page si proto můžete přizpůsobit přesně podle vašich požadavků.

 

Využijte sociální sítě

Sociální média se staly populárním nástrojem, který můžete použít k budování značky, komunikaci se zákazníky a trhem nebo propagační akce. V první řadě je dobré zvolit vhodné sociální sítě, které vám pomohou dosáhnout konkrétních cílů. Nesoustřeďte se proto na všechny sociální sítě, ale vyberte si ty relevantní.

 

Definujte svou cílovou skupinu a sdělení

Nyní, když jste se rozhodli použít sociální média, definujte cílovou skupinu a zprávu, kterou jí chcete prodat. S cílovou skupinou musíte mluvit správným způsobem, i proto je nutné, abyste věděli,ke komu promlouváte. Zprávu zkraťte na minimum. Dlouhé texty totiž nemusí být tak efektivní.

Hledáte způsob, jak zvládnout online marketing na profesionální úrovni? Online marketingová agentura vám s tím pomůže, stačí najít takovou, která má již dlouholeté zkušenosti.