Spinning – k vytouženým křivkám a zdraví

Věděli jste, že jedna hodina spinningu je jako čtyři hodiny cyklistiky? Jediné, co musíte mít na paměti, je hlídat si tepovou frekvenci. Spinning si díky svým skvělým výsledkům a přínosům pro zdraví a fyzičku získal fanoušky po celém světě.

Fitness klub ZONE4YOU v Brně vám nabízí nejen spinning, zavítat můžete také na pilates nebo si zahrát squash.

 

Spinning a jeho benefity

  • odbourává stres
  • pomůže při hubnutí
  • vylepšuje kondici
  • posiluje oběhový systém
  • připraví vás na cyklistickou sezónu
  • formuje postavu

 

Jak se spinning cvičí?

V Brně si spinning užijete v rytmu hudby. Techniku ​​tvoří pět základních stylů jízdy. Kromě techniky samozřejmě nesmíte zapomínat ani na správné dýchání a důkladný strečink svalů po námaze.

 

Nasaďte správně tempo

Spinning je vhodný pro začátečníky i pokročilé. Zátěž si můžete určit sami podle vlastního uvážení a fyzické kondice. Rozhodující je vždy vaše kondice, což znamená, že vůbec nemusíte během spinningu zkoušet všechny pozice. Právě naopak. Dělejte jen to, co vám je příjemné. Klidně seďte, zatímco jiní šlapou ve stoje. Nejdůležitější je společně začít a skončit.

 

Nastavte si sedlo a zkontrolujte kolo

Vaše spinningové kolo by mělo být pevné a stabilní. Předtím, než se vyhoupnete do pedálů, nezapomeňte na seřízení sedla. Aby bylo cvičení provedeno správným způsobem, sedlo musí být ve správné výšce, seřízeno podle délky vašich nohou. Koleno nesmí být přepnuté ani příliš pokrčené a řídítka byste měli mít ve stejné výšce jako sedlo. Sedlo by také mělo být ve vodorovné poloze.

 

Co se týče klipsů na pedálech, ty pořádně dotáhněte, aby vám seděly na noze a zafixovaly chodidlo.

Instrukce se vám možná jeví příliš složité, ale nezoufejte si. Začátky jsou vždy těžké. Po čase si ale zvyknete a cvičení vám půjde více od ruky. Po několika hodinách už nebudete potřebovat žádné návody.

1 thought on “Spinning – k vytouženým křivkám a zdraví

Comments are closed.