Využíváte efektivně cílený on-line marketing?

Považujete stále facebook za svého nepřítele a z nastavování SEO kampaní se vám dělá špatně? Zapomeňte na své negativní pocity a pojďte se podívat, co vám aktivní spolupráce s on-line zdroji návštěvnosti může přinést.

 

Facebook jako téměř nevyčerpatelný zdroj návštěvnosti

Věděli jste, že český facebook navštíví každý měsíc více než 4,8 milionu uživatelů? To je skutečně obrovské číslo. A umíte si představit, že by pouhé 1% této skupiny zamířilo i do vašeho e-shopu či firmy?

Výhodná reklama na Facebooku vám skutečně takovýto cíl může splnit. Stačí vsadit na široké možnosti, které se vám díky této platformě nabízejí. Například z profilu uživatele lze získat množství užitečných údajů – například věk, zájmy nebo oblíbené obchody.

 

Jak funguje reklama na FB

Ať už vás láká nabídka náplní Canon nebo máte e-shop s erotickými pomůckami, pravidla pro inzerci na facebooku jsou pro vás stále stejná. Platí se buď za zobrazení reklamy, nebo za každé kliknutí na ni. Rozpočty svých kampaní můžete samozřejmě neustále sledovat a průběžně upravovat.

Jako podpůrný prostředek je pak možné využít Google reklamu nebo třeba šikovnou soutěž. Není pravda, že je FB nepodporuje či dokonce přímo zakazuje. Musíte se jen vejít do poměrně přísně nastavených pravidel, což nebývá pro profíky z PR agentur vůbec problém.

 

Co vše je možné propagovat?

Možná vás to překvapí, ale na „knize tváří“ má šanci k uchycení prakticky cokoliv. Svou marketingovou kampaň tak můžete cílit třeba na:

  • firemní web
  • e-shop
  • stránky produktu

Stačí nasdílet událost, přidat lákavou fotografii a celou kompozici doplnit interaktivním tlačítkem „Líbí se mi to.“ Každý klik na toto tlačítko může potenciál šíření jednoho příspěvků a tím i potenciální návratnosti navýšit až o stovky nebo dokonce tisíce uživatelů.